czwartek, 6 lutego 2014

Ryba na pomidorach i czerwonej cebuli

Próba odtworzenia dania, które zaserwował nam Giani :)
Ryba na pomidorach i czerwonej cebuli

SKŁADNIKI:

filet ryby ze skórką (ja użyłam sandacza, najlepiej użyć dorsza)
pomidorki koktajlowe
2 czerwone cebule
czarne oliwki
oliwa z oliwek
sól, pieprz


Oczyścić rybę z łusek, umyć i wytrzeć do sucha ręcznikiem papierowym. Pokroić w paski ok 2 cm posolić, popieprzyć.
Na oliwie udusić pióra cebuli i połówki pomidorków i oliwki, doprawić. Dodać rybę i pozwolić jej powolutku dochodzić na warzywach.


Wyszło pysznie, ale Gianiego dorsz był wyśmienity. 



Składniki !!!

2 komentarze:

  1. O zdecydowanie moje smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie kojarzę abym miała okazję jeść tak podaną rybę i muszę przyznać, że ja ogólnie lubię czasami przyrządzać różnego rodzaju przepisy. Jak dla mnie świetnie sprawdza się przepis z https://mowisalmon.pl/przepisy/losos-mowi-ze-szpinakiem-z-feta-i-jajkiem-sadzonym/ i jestem wręcz przekonana, że będzie on smakował każdemu.

    OdpowiedzUsuń